torsdag 9 mars 2017

Bäst och sämst

Dagens sämsta:
Dagen började dåligt då jag vaknade för sent men ändå gav mig iväg till Grasse för att försöka fixa registreringsbevis till bilen bara för att inse att det faktiskt inte finns en sportslig chans att hinna eftersom jag skulle hämta en trehjuling i Cagnes halv elva. Var sur och grinig när jag kom hem och imorgon riskerar vi böter på bilen om vi blir stoppade.

Dagens bästa:
Trots dålig start vände dagen till en bra dag, tack vare:

Sommarväder. What can I say, det är underbart!

Jag hittade mina solglasögon som jag trodde var förlorade i någon hyrbil. Äntligen!

Två gånger tur med parkering och har fått ganska grymma fickparkeringsskills, vilket förstås inte syns på bilden, men vi pratar backe, vänstersida och trottoarkant. (Nu hoppas jag att jag inte jinxat det..)

Härlig lunch med bästa Kattis på min favoritrestaurang.

Strandhäng med nyinköpta trehjulingen och mina favorittjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar