torsdag 26 juli 2018

Födelsedagskalas för kusinen

I eftermiddags var vi på födelsedagskalas för mellankusinen Emil som fyllde 3. Otroligt hur snabbt barn växer, det var ju inte längesedan Amie var den som var 3. 

Jättehärligt kalas i världens vackraste miljö. De bor i ett egenbyggt (nybyggt) hus som är byggt i gammal stil, med massor av charm och Emma är en mästare på att fixa fin dukning och inredning. Jättevackert och jättegod mat!

 
Innan kalaset hann vi ett dopp. Jag har förälskat mig fullkomligt i deras brygga - vid vår egen brygga är vattnet så lågt att man absolut inte kan hoppa i och jag saknar det massor. När vi väl flyttar hem skall jag nog bygga mig en flytbrygga en bit ut. Så underbart att bara dyka i.

Fint, fint, fint!

Lekstugan var det bästa enligt Amie, som kom och serverade "te och kaffe". 

Katten Smulan är min lilla favorit. Hon växer fort, från att nyss ha varit en riktig kattunge, men hon har leksinnet kvar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar