torsdag 23 februari 2017

Comeback

Kan man säga att sommaren gjorde comeback i februari? Antagligen inte, men en riktigt fin dag var det idag, istället för det grå vädret igår.

Sådär jättemycket blir det inte gjort just nu för min del, men pappa reglar vägg för fullt och jag försöker hålla kidsen nöjda och serva med mat och fika.

Man får ju sällan några långa stunder utan avbrott när man har en snart-tre-åring och en sexmånaders, så jag har flera projekt på gång och gör något litet när jag får chansen. Egentligen gillar jag inte att ha saker påbörjat, men det är enda sättet. Pågående projekt just nu är bland annat:

Två rottingstolar som skall målad färdigt. Förhoppningsvis räcker färgen.

Kratta löv. Ekarna runt huset skräpar något otroligt.

Plantera ett mimosaträd. En dröm sedan länge. Just nu har jag iaf början på ett planteringshål, så det går framåt.

Måla klart dörrarna inomhus.

Sätta upp tavlor.

Ett steg i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar