lördag 23 juni 2018

Midsommar

Jag är ingen midsommarfantast. I flera år firade jag inte alls, ibland genom att locka med vännerna på resa istället, ibland genom att bara passa på att njuta av en ledig dag (och måla om ett rum).

Sedan våra vänner och därefter vi fick barn känns det dock lite roligt igen. Midsommar är verkligen barnens fest i min värld.

I år fixade vi en enkel midsommarlunch hemma och på kvällen åkte vi till Rivieraklubben för att fira med vänner, bekanta och främlingar. En underbar mix med såväl svenskar som andra nationaliteter, massor av god mat, lyckliga barn och dans kring stången.

Lagom till att alla ätit upp började det regna och det gav verkligen känslan av midsommar även om vi gärna klarat oss utan. För oss var det dock okej, alla var väldigt trötta (sol, bag och utflykter tar på krafterna) och vi åkte hem när det började mörkna.

Glömde ta en enda outfitbild under kvällen så det blev en när jag kom hem. Jag får nog jobba lite på den naturliga fotominen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar