fredag 17 november 2017

Misslyckanden

Vi har ingen ishalka här och det är jag glad för, men i övrigt har det varit en dag av misslyckande.

Jag har suttit med ett och samma jobbproblem sedan imorse - produkter som inte blir rätt vid importen och det är otroligt jobbigt att känna att man bränt en hel dag och inte kommit något närmare lösningen. Jag tror dessutom inte att det är något komplicerat - det är bara något jag inte ser. Otroligt irriterande.

Efter skolan gick vi till lekparken med några andra barn, men fick bryta upp väldigt hastigt pga akut toa-behov. Just idag kändes det också som ett misslyckande, det känns som tiden när saker fungerade och man hade koll är långt borta.

Jag försöker att peppa mig själv med att jag ändå lyckas rodda ihop allt med skola och vardag i främmande land, lagad mat varje dag, morgon- och kvällsrutiner och allt annat även nu när maken är borta mycket. Ibland funkar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar