fredag 14 juli 2017

Ridning

Amie har plötsligt blivit hästintresserad och vill se allt med hästar på Netflix. Att få "åka häst" har varit drömmen och jag hade tänkt att vi skulle göra det i Frankrike men vi hann inte.

Istället ställde en gammal vän som rider upp och vi fick komma dit idag och Amie fick vara med och borsta och sedan rida. Vilken lycka!

Jag var stolt som en tupp, både över hur duktig hon var och att jag själv inte blev rädd för hästarna. Det sistnämnda kan ha att göra med att de var ponnies, men ändå...

Nu får vi se om detta håller i sig. När jag såg min kompis duktiga åttaåriga dotter flyga fram med sin häst kunde jag verkligen tänka mig tjusningen och jag hänger faktiskt hellre vid stallet än fotbollsplanen.

Tusen tack för att vi fick komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar